minik4550 bende gecen sancı olunca gittim yatırdılar birgün serum igne yaptılar şimdi evdeyim ara ara oluyor adet olcakmısım gibi suan 36+3 cuma yine nst gidicem ama doktorum 20 Haziran olsun diyor sezeryan 38 haftada alırız dedi. erken gelicekmiş gibi sizin kacıncı hafta suan