Hasrrt Kizlar selam..36 haftalik hamileyim disim cok fena agriyor sabahtan beri duramiyorum zaten 4 aydir agrisini cekiyorum bebebge bisey olacak diye yaptiramiyorum kanal tedavisi olacak hamilelikte dis yaptiran varmi yada ne yaparlar acile gitsem
Svmbstp Hasrrt 35 haftalıkken 20 lik dişimi çektirdim, herhangi bir sorun olmadı. Çok geçmiş olsun 😔😔
T1996 Hasrrt bebeğim son ayda kimse yapmıyor bende yaşıyorum enfekte oldu en sonunda antibiyotik verdi kadın doğum doktorum sirkeli tuzlu ılık suyla çalkayıyorum ağrıyı rahatlatıyor:(
Sanempolatt Hasrrt 30 haftadaydım sanırım kanal tedavisi yaptırdım doktorum çekimde yaptırabilirsin dedi yani kendinize eziyet etmeyin iyiki yaptırdım tüm gece uyuyamamıştım ölüm gibiydi🥺doktorunuza sorun ihmal etmeyin o acıyı iyi biliyorum
ozgurum10 Svmbstp 20 lik diş ağrısına ne yaptınız, suan diş etim yarılmis diş geliyor çok ağrıyor ne yapsam iyi gelir
Svmbstp Hasrrt Evet lokal anestezi ile uyuşturdular. Doktorum tedavi yapılabilir kağıdı verdi, artık dayanamayacak noktaya gelmiştim. Sabahı zor etmiştim o gece. Şükür şuan rahatım 38+4 herhangi bir sıkıntımız da yok :)
Hasrrt Beyzanurss iki tarafimda da kanal tedavisi yapilmasi lazim ici oyulmus yemek yiyemiyorum 4 aydir cignemeden yutuyorum yemekleri dusun yani 😭
Sanempolatt Hasrrt 2 tane iğne vuruldum bebeğim gayet sağlıklı doktor onay verdikten sonra sorun olmaz
Svmbstp ozgurum10 parol, tuzlu su ile gargara, buz . Başka birşey yapamadım onlar da gecici cözümdü, ta ki o geceye kadar :) sonrası bi hışımla ondan kurtulmak oldu. Şükür korktuğum kadar olmadı. Resmen eziyet etmişim kendime.