Ben özele gitmiştim prolaktin hormonu cok az yuksek cikmisti bi ilaç verdi sonra rahim filmi çekildim adetim bitince çağırdı hangi günüydü hatirlamiyorum ama temiz cıkmıştı benim. O ay degil bi sonra ki ay hamile kaldığımı öğrenmiştim hatta doğumuma cok az kaldı 😊 merak etme doktor her türlü yardimci oluyor zaten tedavi edilecek seyler olsun yeter ki. Bi de hemen o ay hamile kalayim diye strese sokma kendini tedavimi olayım da illaki olacaktır allahin izniyle diye düşün icini oyle rahatlat. İnşallah hayirli haberini hayirli bi zamanda alırsın😊