feyzakus tamamen hastanenin kuralları ile ilgili sanırım. Benim hastanem normal doğuma eşleri alıyor fakat sezeryan olursa almıyor. Ama bulunduğum şehirdeki diger hastanede her türlü doğuma girebiliyor babalar. Hastanenize sormanız gerekiyor bu durumu