Zeynep_38 iğnenin çok yavaş yapılması ve sedyeden kalkmadan bi 5 dk ovuşturulması lazım ki dağılsınyoksa yumurta gibi şişip yaklaşık bir hafta ağrı yapıyor. ben haftada üç gün oluyordum ve popomun üstüne oturamıyordum ilk iki hafta sonra bünye alıştı ben de ovuşturmaya alıştım ve bezeler geçti