Pskglzr Merhaba kızlar, 11. Hafta da doktoruma gideceğim. Ama çok merak ediyorum. Eli yüzü belli oluyor mu bu haftalarda? Diğer gittiklerimde nokta şeklinde olunca şuan çok merak ediyorum 🤍🤍🤍
Smyye1B Pskglzr Hamilelik+ uygulamasında ultrason görüntüleri var tahmini nasıl gözükeceğine dair çok güzeller 😊
Annesininportakali53 Pskglzr sana atıyım kuzum 11+4 haftalikti bebeğim burda https://resimyukle.io/r/yzvGH9eS4 eli kolu herseyi görünüyor tabi canlı canlı ultrasonda daha iyi görünüyordu hatta ikili tarama testi yapmıştık Şimdi cuma günü randevum var 2 gün kaldı 15 haftalik olcam bende merak ediyorum en son böyleydi acaba nasıl oldu diye🥰
Annesininportakali53 Pskglzr sağol kuzum görürsün merak etme heyecanlı olmaz mı her randevu heyecanlı bide eğer ayda bir kontrole gidiyorsan 🤭 en son bende bu fotoğrafı var o şekil gördüm şimdi 2 gün sonra randevum 15 haftalik olcaz nasıl büyümüştür kim bilir insanı heyecan basıyor doktorun kapısının önünde 🥰