Merhaba dün ilk doktir kontrolüne gittik 5 haftalık hamile olduğum kese ve içinde embriyo ya kadar gördük kalp atışı için ayın 22 sine randevu verdi magnezyum ve D3 de verdi herşey çok güzel dedi bu sabah çok açık kahve rengi akıntım geldi iki kere leke şeklinde doktora yazdım duphastone tablet verdi sabah akşam iç dedi daha önce bu ilacı kullanan var mı acaba aranızda