Merhaba hanımlar. 35+5 haftalık hamileyim. Daha önce de ağda yaptırdım. Ama son haftalarda sknti olablr diyorlar. 2 farkli doktora sordum. Biri sorun olmaz digeri bekle 37den sonra yaptır. Doğum baslasa da sknti olmaz dedi. 35. haftalarda yaptirip sknti yasayan oldu mu acaba