ElKal Kızlar bir kaç gündür karnım da sertleşme oluyor patlayacak gibi geriliyo. Bebek hareket ediyo ama sertlikten dolayı tam hissetmiyorum sonra geçiyo ama. Doktora gitmeli miyim hemen muayenem bi hafta sonraydı
mercimegin_annesiii ElKal az önce doktordaydık sertleşme kasılma için sordum bende aynıyım magnezyum günde ikiye çıkaralım dedi yani normal dedi
ElKal Heidi1127 normal bir durum mu yani doktorun birşey söyledi mi erken doğumdan korkuyorum açıkcası
duuyqquu Bebeğin bir yerde toplanıp karında sertleşme olması normal mi peki? Forumda bir iki kere görmüştüm doktora gitmek lazım acil diye yazanlar olmuştu ama bebiş bir yerde toplanabilir diye düşünüyorum