Melek-yzn1 Bugün 11 haftadayız kontrol için doktora gittik doktor kafasında ödem olduğunu ve ense kalınlığından şüphelendi. Böyle bir durumu yaşayan var mı
Aras_atlas Bana da öyle denildi baska doktota gittim 12 hafatalıkken gayet normal dedi ama 2 li test taraması yaptırmadım suan 20 haftalık gebeyim her hangi bir sıkıntı yok