Bende var 6 sene ilaç kullandım ilk oğlum 6 aylıkken ilaca başladım. İlaç kullandığımı ve bıraktığımın bilinmesi beni çok kötü etkiledi. Eğer birine yanlış yaptığını söylediysem ilaca başla sen iyice delirdin denildi görümcelerim tarafından. Halbuki dedikleri yanlıştı. Beni kırdıklarını söyleyince delirmiş oldum. Bir daha ilaca başlarsam Allah nasip etmesin demeyeceğim onlara. Yine hamileyim. Bugün bebek kıpırdamadı diye delirmek üzereydim. Stres yapınca daha beter olur diyorlar ama elimde değil