Gezilof Bugün doktora gittim B12 vitaminim düşük çıktı doktor dodex ampül önerdi iğne şeklinde. Aranızda kullanan var mı
Pyrz_07 Gezilof bende kullanıyorum haftada bi kere olcak şekilde doğuma kadar kullanmamı söyledi doktorum