Betullyillmazx Sevgili anneler erken doğum riskim var 34+1 im. Bebeğe kilo aldırmam gerekiyor bol bol meyve kasar filan yiyorum ama ek olarak cici bebe ve süt yersem kilo alımı nasıl olur sizce? Var mı önerileriniz 🥰
CananDuru Betullyillmazx Bana doktorum nesquik li süt iç demişti 🤔 ilk hamileliğimde biraz garipsemiştim başka var mı aranızda bunu duyan içtim ama 2950 dogdu kızım şimdi oğlum için içmeye başladım belki yarar 🤷🏼♀️
Betullyillmazx ipekveatlas diyabet sorunum yok Allah’a şükür çok teşekkür ederim cevap için canım benim 🥰🌸❤️
moonstone Cici bebe ve süt değil de muzla sütü beraber tüketebilirsin hem sana kilo yapmaz bebeğe de faydası oluyor
Betullyillmazx moonstone Oneri için çok teşekkür ederim muza alerjik reaksiyon gösteriyorum maalesef yiyemiyorum ☹️