Ozge Pineapplemom ben de 32 haftalığım. Benim de bebeğimin kafası 2 hafta ileride. Doktor ayrıca kafasına giden damarlara kan akışına falan baktı. Kötü bişey yok sadece iri kafalı bir bebek dedi.