Merhaba kizlar, son zamanlarda sosyal medyada çok görüyorum çocuğu 5 kiloluk sıvı yağı dökmüş, elindeki meyve suyunu her yere sıkmış ya da yediği yemeği saçına başına sürmüş ortalığa sacmis annesi de kahkaha atarak videosunu çekmiş Instagram’da falan paylaşan. Bir çocuk terapisti arkadaşım bu tarz vakaların çok arttığını kendine haftada iki defa şımarık çocuk sendromuna yakalanmış çocukların geldiğini söylüyor. O bu durumu vehamet olarak tanımlıyor. Yani ebeveynlerin anne baba olmayı çok abarttigini çocuğun psikolojisini bozmamak, özgür yetistirmek adına her yaptığı yanlışa gülüp geçtiklerini, asla azar bilmeyen çocuklar olduğunu anlattı. Biraz ceza ve azar çocuğu büyütürken hep olmalı mı yoksa sürekli yumuşak başlı olup tatlı dille mi konusmamiz gerekiyor? Açıkçası benim gözüm korkuyor bu durumdan…