Merhaba 27 haftalık hamileyim 1 hafta önce çok yüksek enfeksiyonum çıktı hem kanda hem idrarda doktor iğne yazdırdı yaptırdım 3 gün önce vajinal bölgem çok şişti ve inanılmaz derece yanma oluyordu doktora gittim sağ olsun pek ilgilenmedi fitil krem verdi eve gönderdi 2 gündür kullanıyorum ama daha fazla şişti ve iltihap oluştu bildiğiniz gibi değil yani hem yara hem akıyor hiç bir şekilde oturamıyorum yatamıyorum ağrıdan bayılacak gibi oluyorum Bebeğimin hareketleri azaldı ve kasılmalarım oluyor aynı şeyi geçirmiş olan vae mı acaba