Turuncu bende 2.5 aylıkken kullandım 4 de kullandım kış geliyo hala kullanabilirim. İnan enfeksiyon bebeğe daha çok zarar veriyomş o yüzden sırtımızı Allah a dayayacağız yapacak bişi yok. Bide yıllarca ağır antibiyotik kullanan biri olarak gebelikte verilen leblebi gibi geliyo.