Padfoot Kızlar 31+1 im. Son bi iki haftadır göğsümün tam altında bazen sol bazen sağ tarafta bi baskı-ağırlık hissediyorum. Sanki bebek içerden bastırıyormuş gibi ama bakıyorum tekmeye benzer bi hareketlilik yok. Hafif ağrılı oluyor. Bu şey kasılma mı ?
tazebiranne_hg04 Padfoot kasılma bebek bildiğiniz basket topu gibi oluyor taş gibi semsert karında garip bir hissiyat oluyor farkediyorsunuz zaten
Padfoot tazebiranne_hg04 benim sadec ufak bir bölgede oluyor. Kendi yumruğum kadar diyebilirim. O zaman bu kasılma değil mi?