Herkese merhaba arkadaşlar. Nasılsınız, herşey yolunda mı? Buralara girmeyeli uzun zaman oldu. 7,5 ay önce doğum yaptım. Bi kızım oldu. Doğumdan önce tüm hamileliğimi burda geçirdim. Sabah uyanırdım akşam yatana kadar forumdaydım🤭 endişeler, korkular, panik, heyecan, sevinç.. Neler yaşadığınızı neler hissettiğinizi biliyorum. Bebeğim doğdu, büyüyor. Artık fırsat bulamıyorum pek. Ama bugün bi gireyim bakayım dedim. Benimle aynı yoldan gelen arkadaşlarıma yardımcı olayım. Aklınıza takılan, merak ettikleriniz, gerek hamilelik süreci gerek doğum, gerekse doğumdan sonraki süreç için. Buradayım. Sorup danışmak istedikleriniz varsa, çiçeği burnunda bi anne olarak çevrimiçi bekliyorum☺️🌺