Merveymktrmn bende de rahim şekil bozukluğu var. bir tarafında küçük bir perdr olduğunu bir kez rahim filmi çektirdiğim jimer gibi bir hastanenin doktorları iki kez kapalı rahim ameliyatı olduğum iki ayrı doktor ve gittiğim sayısız muayenede göremediler. bursada osman develioğluna gittim o da göremedi mesela. hep kanamayla geçen hamileliğimin başında gittiğim başka bir doktor isr ultrasonda direk perdenin yerini boyutlarını gösterdi. gerçekten kime güveneceğini bilemiyor insan maalesef. diyabet hastasıyım ve ilk gittiğim doktoruma üstüne basa basa sormama rağmen ağızdan ilaç alabileceğimi söyledi birkaç gün diaformine devam ettim sonraysa kendi araştırmalarımla bıraktım. şuan gittiğim doktoruma başladığımda sordum ve ilk üç ay özellikle kesinlikle metformin içerikli ilaç alınmaması getektiğini öğrendim. kan sulandırıcı ilaçları genellikle pıhtılaşma problemi olan hanımlara veriyorlar. böyle bir rahatsızlığınız olabilir mi tahlillerde görülmüştür belki? bol bol dinlenin bebeğiniz tutunana kadar ve gebelik sonuna kadar da rahim şekil bozukluğu olan biz gibi hanımlarda düşük ve erken doğum riski devam ediyor. ev işi yapmayın bulduğunuz her fırsatta ayaklarınızı uzatıp dinlenin. uzun yola fazla çıkıp kendinizi yormayın