Merhaba hanımlar şuan 18 haftalığız ayaklarım ve ellerim şişti sonrasında ayaklarımın altında aşırı bi agrı oluştu genelde sabahları uyandığımda daha çok oluyor ayaklarımın üstüne basamıyorum topuklu giydiğinizde parmakların gerisinde bi agrı olur ya tam oralar ve topuklarımda doktorum romatolojiye görün geçmezse dedi aranızda bu şikayeti olan varmı varsa ne yaptınız yardımcı olurmusunuz gitmelimiyim doktora🙇🏻♀️