Deletedmom727271 Kızlar golden goat mama kullanan var mı aranızda? Doktorumuz keçi sütlü olduğu için onu önerdi, kullanan varsa bebeklerin de gaz, kabızlık yapan var mı? Kilo ilerlemesi açısından fayda gördünüz mü? 😊
cahillesohbetikestim Deletedmom727271 keçi sütlü olduğu için bazı bebeklerde alerji yapabiliyormuş canım ben öyle duymuştum ne kadar doğru bilemiyorum
Eslem_1 prens_annesii hipp combiotic olan mı evet onu da önerdiler alternatiflerim arasında vardı.. Deletedmom727271 ben de uzun zamandır bu markayı düşünüyordum aklıma gelmemişti neydi diye evet bu sayfada önerenler duymuştum keçi sütlü vs diye kullananlar memnundu hatta yanlışlık olmasın anne sütüne en yakın süt diye bir tabir de kullanılmıştı sanırım..bu marka ve hipp combiotic var aklımda bir de sma çok öneriyorlar ama bilemiyorum onu..
prens_annesii Bize Dr hipp önermişti ama aşırı gaz yaptığı için içemedi oğlum . Şu an aptamil kullanıyoruz çok memnunuz.. Bebekten bebeğe değişir o markayı hiç denemedik ☺️
Deletedmom727271 prens_annesii Doktorum da aptamil yada golden goat önerdi bize. İlk oğlum da aptamil kullandım sorun yaşamadım. Bu farklı olunca sorayım dedim teşekkürler :)
cahillesohbetikestim Deletedmom727271 ben sma kullanıyordum gaz ve kabızlık problemimiz oldu bebela golda geçtim
Deletedmom727271 Eslem_1 Keçi sütlü olduğu için çok besleyici dedi doktorumuz diğer mamaların içerikleri aynı zaten genelde. Hipp tercih edeceğim bir mama değil, SMA için de iyi yorumlar var evet. Çok sağol canım 😊
Eslem_1 Deletedmom727271 hipp neden değil peki? Golden goat yorumlarına bakıyorum da genelde anneler memnun kalmış aslında her mama her bebekte doğal olarak Aynı etkiyi bırakmıyordur deneme yanılma yoluyla mama tercihi yapılıyor sanırım benim de ilk olacak bir bilgim yok ama bu biraz aklıma yattı 🍀inş kullananlar da yorum yaparlar
Deletedmom727271 Eslem_1 Arkadaşım Hipp kullanıyordu içinden fare pisliği çıktı. Sonra araştırdım yorumlara baktım çoğu kişi bunu yazmış. Resimli de vardı. İlk oğlum da aptamil kullandım ben. Sanırım bu oğlumda da ya aptamil yada golden goat kullanacağım 😊
Canan7171 Aptamil clasic kullanıyorduk gaz yaptı bebeğime. Aptamil conformile geçtik gazını çok rahat çıkarıyor şimdi