Damla25 korkutmak gibi olmasın canım her hamilelik tabiki farklı. benm yiğenimde olmuştu durum. anne rahminde büyük bi kitle vardı yerleşecek yer bulamadığından ilk doğduğunda dizi dışa doğru bükülüyordu diz kapağı yok sandık engelli doğdu diye çok üzüldük ama sonra bakıldı diz kapağı vardı sadece yerleşemediğinden şekil bozukluğu oluşmuş onu sıcak su masajıyla 1 haftada düzelttik. sürekli aynı pozisyonda sıkıştığı için de kalçasında gelişim geriliği oldu.kalça çıkığı teşhisi konuldu 1 aylıkken 2. ayında aparat taktı 9. aya kadar çok şükür şimdi hiç bir sorunu yok ama çok zorlu bi süreçti. inşallah senin bebeğin ayağını düzeltir kendiliğinden. dua et bol bol ama bu tip şeylerle allah korusun karşılaşırsan da şok geçirme diye paylaşmak istedim. asla pes etme sürekli masaj vs yap. ilk muayenelerini çok iyi hekimlere yaptır ihmale gelmez. sağlıkla kucağına almanı dilerim 🙏🏻