Kaahvelii Kızlar malum her şey çok pahalı outlet 2li tişörtler bi nebze uygun oluyor ama almaya korkuyorum Oğluma alıcam bu arada Ben bir kere outlet mağazasından görerek aldım kendime ama ne bileyim sağ sol paça 3 cm kısa falandı çocuklarda nasıl bilmiyorum
Nskyhn Kaahvelii bacım devir ekonomi devri. 1 beden büyük al olmadı. Çocuk için hiç almadım ama çalışırken çeşit çeşit giyeyim diye hep LC nin outletinden uygulamadan seçer öyle alırdım. Bütün okul alırdık 😂 hiç sorun yaşamadım. Olmadı 1 beden büyük al..
Mysaa Kaahvelii outlet defolu çıkarsa iade edebiliyorsun canım genelde tekleme ürünler çıkıyor outlet sıkıntlı ürünleri mağazadan satıyolar
prenses_annesiiii Kaahvelii ben uygulamasından outlet ürünlerini alıyorum 1. Kalite diyor zaten çok güzel indirim oluyor takip ederseniz
Delimavi İnternet sayfasının outlet kısmında mağazadaki gibi degolu ürün yok canım eski sezon genelde yine de beğenmezsen iade edersin 120 gün iade hakkın var mağzadan.
Halis25 Ben direkt outlet mağazadan deneyerek alıyorum bol giyinmeyi sevdiğim için ufak tefek hatalarda göze görünmüyo arada yarı yarıya fiyat farkı oluyor bayağı kârlı yani 😁