İnstagram cikolatadeposuu ndan sipariş vermiştim, metal kutu kapağı ve alt kısmı yamuk geldi. Bildiğiniz içe çökmüştü. Kutuyu köpük ile sarmamışlardı. Kargo hatası biz sizi mağdur etmeyiz diyerek yeni kutu gönderdiler, iki kez kargo parası ödedim 22 lira. Asla tavsiye etmiyorum kızlar, bilginiz olsun. Sürekli mağdur olup geçiştirilmeyin sizler de 🌸