Kızlar sade bir model hastane çıkışı seti almak istiyorm ama hiç bulamadım düZgün isim yazdırma olanlardan değil var mı önerebileceğiniz bir site . Birde 10 lu mu almalıyım 5 Li mi Temmuz sonu doğum gözüküyor ve 5 Li alırsam yine battaniye vermem gerekir mi Müslin örtüler yeter mi hiç bilmiyorum