Kızlar merhabalar pazartesi günü kan sonucumla birlikte beta 161.61 hamile olduğumu öğrendim sağlık ocağı 4 haftalık dedi önümüzdeki pazartesi tekrar gel kan için dedi çarşambada kendi özel doktoruma gidicem salı beta sonucunu öğrendikten sonra sizce çarşamba keseyi görür müyüz çok merk ediyoruz eşimle her iki günde bi beta arttığına göre bide sağlık ocağı tahmini 4 haftalık dedi biz görürüz diyoruz sizce ?