Haftaya bende devlette detayliya gireceğim zaten 1 kere girebiliyoruz diye biliyorum eğer beklediğim gibi olmaz ise bende özele gideceğim çok uzun sürmediğini duymuştum devlette kesin yapılması gerek bebek sağlığı için herhangi bir sorunda erken teşhis şansı var