ol_cay367 İkinci doz tetanoz asisini vurulmaya gidiyorum. Doktorum bir problem olmayacagini söyledi. Acaba bebeğin hareketinde azalma olur mu ?ilk dozu 24.haftada oldum poliklinige asi gelmesini beklediğimden dolayi
ol_cay367 Nurcantas65 bencede fakat Dr asi vurul yada vurulma gibisinden bişey demedi çok arada kaldım
Sirkelimon ol_cay367 ben hamilelikten 2 ay önce vurulduğum için ikinci doza gerek duyulmadı ama yoksa ben de yaptırırdım bir kötülüğü yok
Nurcantas65 ol_cay367 en az iki doz yapıyorlar banada ol yada olma demedi, sağlık ocağı 2 doz yapıyor en az 🤷🏻♀️
Efnanada haftadayım dün 1. doz oldum sağlık ocağında önündeki ay 2. doz olacağım bildiğim kadarıyla her hamile vuruluyor ameliyat anında mikrop felan kapmayalım diye ablamda 2 doğum yaptı ikisinde de vuruldu
Meryemakalin25 Ben 26. Haftada ilk dozu 30. Haftada ikinci dozu oldum 3 gün oldu ikinci dozu olalı bebek hareketlerinde ya da bende herhangi bir sıkıntı olmadı içiniz rahat olsun