Kızlar bugün kontrol vardı 35. Hafta sancılarım girdiğini söyledim şuna sancı olmadığı için nst felan çekmeden direk ciğer geliştirici iğne vurdurdu 1 şırıngaya 2 tane çektiler ve başka vurul felan demedi sizler nasıl oldunuz böyle tek doz olan var mı