Sol tarafımda kasıgımdaaa affedersiniz altımaaa sancı vuruyor yürüdükçe ara da zıplatıyor bu nedir kızlar kanamam hiçbirşeyim yok şükürler olsun köydeyim merkeze 2.5 saat gitmem zor 16 sındaaa dönücem İstanbul’a inş doktoruma direk gidicem korkmaya başladım ayakta durdukça vuruyor