Pelvan Sezeryan olali bu gun 4 gun oldu varis cirabi giydirdiler ayaklarim asiri derecede sisti bacaklarim cikartma dediler ama okadr cok sisligim varki normalmi ne yapsam gecer
Mervebynr Pelvan bunun sezeryanla ilgisi yok eger hamileliginizde vucudunuzda şişler olduysa dogum sırasında da variz corapı giydriyolar şişliklerin inmesi zaman alır siz yi ede farklı bir doktora danısın
Pelvan Bacaklarim ve ayaklarim ayni fil hastaligi gibi oldu ne olur normalmi nasil gecer hem aciyo hem ne ne yapacagimi bilmiyorum
Sulemrahkuzey Canım bende sezaryen oldum ama hiç böyle bişe yaşamadım postun yukarıda kalsın diye yazıyorum inşallah atlatırsın doktoruna danıştın mı
mcmd Çok geçmiş olsun. İlk doğumum sezeryandı, böyle bir şey yaşamadım. Çevremde de duymadım. Farklı bir doktora hatta farklı bir hastanedeki doktora danışın. Allah acil şifalar versin
Taila Geçmiş olsun canım bende sezeryan oldum ama bu dediğin gibi olmadım bencede doktoruna danış hayatım gözün aydın bu arada 👏🏻
Pelvan ARYA1 var canim mastit oldum kanimda enfeksiyon var yataktan cikamiyorum 😣 sezeryanin agrisindan cok bunlarla ugrasiyorum kac sen ne yaptin
Elcnerdgn Sezeryan da varis çorabı giydirdiklerini duymuştum fakat bunu daha sonra cıkarıyorlar 4gün boyunca kaldığını ilk defa duydum bence bunu bi danısın normal değil gibi
GulaferKelesoglu Bacaklarda ödem varsa otururken mutlaka ayaklarınız yukarda olsun aşağıya sarkıtmayın. Uzanırken de altında 2-3 yastık olsun ki vücudunuzdan yüksek olması gerek. Varis çorabın uzunsa ki büyük ihtimalle uzun, mutlaka ve mutlaka baldırlara kadar çekin çok sıktı deyipte yarıya indirmeyin öyle bir faydası yok. Gece uyurken çıkartıp sabah yataktan kalkmadan ayakları aşağıya sarkıtmadan giyin. Hemşire olduğum için bunları güvenle yapabilirsiniz her zaman öğretilen ve hastalara uygulatılan Budur. Fakat geçmek bilmeyen ödeminiz varsa doktorunuza başvurun. Geçmiş olsun hayırlı olsun 🖐🙃