Dilaaayy15 ben de 31+3 um. Benim de bir haftadir devam ediyor d’un acile gittim ilc verdiler eğer devam ederse açılma yapabilirmis tekrar gel dediler bana. Ama sizin çok şükür haftaniz ileri de yine de ciddiye almakta fayda var. Bi doktora görünün bence. Çünkü adet sancilari açılma yapabiliyormus