Happy_mami 15072010- ilk 4 ay önermiyorlar 7 aylık oldum ben cesaret edemiyorum bebeğe bişey olur diye
Sinem0135 Ben boya normal de de yapmıyorum ama doktorum komple organik madde içeren boyalar la yapabilirsin demişti
Serap26_ Bana doktorum ilk 3 ay boyatmami önermedi gebeliğimin 7. Ayında boyadım organik kokusuz boya ile boyadım