Merhaba hanımlar dün gece alt tarafımda baskı hissiyle acile gittim bebeğin kilosu 2700 çıktı 3 hafta önden gidiyo nstde sancılarım çıktı serumla sancıyı durdurduk bu haftalarda böyle olan var mı erken doğum olur mu doktor öyle bi risk yok dedi ama içim rahat değil hiç bu haftalarda doğum olsa bebeğim küveze girer mi