Gzdeee11 Kızlar 4+5te kontörle gittik keseyi gördük 2 hafta sonra gel kalp atışlarını dinleyelim dedi 2 hafta sonrada 6+5 e denk geliyor sizce duyulur mu kalp sesi
Hilal-95 Gzdeee11 duyarsın canm bende aynı şekılde olmuştu keseyi erken gördüm ama genede duyulmaya bılıyor ultroson cihazı bıle fark edıyor inşallah duyarsın🙏🏻🙏🏻
aydagulhaliloglu Gzdeee11 Ben 8′de duymuştum😅 İnşallah duyarsınız canım çok güzel bir duygu. Makyaj çok yapma derim😅
aydagulhaliloglu Gzdeee11 İlk hamileliğiniz sandım kusuruma bakmayın🤗 Ama duyamazsanız bile ilk gebeliğinizden yola çıkarak stres yapmayın❤️
Gzdeee11 aydagulhaliloglu yok neden kusura bakayım hani erken duyan falan var mı diye merak ettim sadece 🥰😍🙏