Glcn Tecrübeli annelerden rica ediyorum cuma günü sezaryen oldum gogsumden sarımsı bir sıvı geliyor oldukça az. Bebeğim doymuyor emzirdikten sonra mama veriyorum kaşıkla. Sizden istediğim sutumun hemen gelmesi için neler yapabilirim ya da en azından bu ağız sütü denen sarımsı şeyi nasıl arttirabilirjm lütfen yardımcı olun 😔 bir de ilk çocuğum göğüs uçlarım yara oldu bunun için bilgisi olan var mı? Vakit ayiranlara Şimdiden teşekkürler
Eymirinannesi Glcn bende geçen ctesi oldum. Süt için BESTLAK damla (bitkisel) Yaralar içinse avent silikon kalkan aldım kullanıyorum onsuz emziremiyorum
bulutunannesi Canım Glcn allah analı babalı büyütsün. Bende cuma Sezaryan oldum. Göğüslerine sıcak su torbası koy baya etkisi oluyor. Birde sütüm az da olsa mamada versen emzir. Bebek çektikçe geliyor 👌🏻
Tgcomer bulutunannesi benimki tutamıyo mememi bende sağıyorum. Emdikçe coğalır demişsin ya sağdıkçada çogalırmı ?
bulutunannesi Tgcomer bebeğin emmesi daha etkili oluyor. Tutturmak için uğraş 👍🏻 Ucunu değil tamamını ver
bulutunannesi Tgcomer bebek hemşiresinden yardım alın. Benim ilk bebeğim tutmuyordu ikiz emzirme pozisyonunda denemiştim. Google’dan bakın