Anneliff merhaba bu konuyu çok araştırmış biri olarak yazıyorum, öncelikle kızılötesi ölçenler, yani alından vs temassız ölçerler kesinlikle önerilmiyor boşuna para vermeyin, ateşin en doğru ölçülme yolu kulak içi ölçümü ama o da yenidoğan döneminde kulak iç yapıları henüz tam gelişmediği için önerilmiyor, 3 aylıktan sonrası için en uygun ölçüm kulak içinden..ben kulak içi ölçüm yapan cihazı 3-6 aydan sonra almayı planlıyorum..yenidoğan döneminde en doğru ölçüm koltuk altı ölçebilen dijital termometreler..hatta çocuk uzmanı arkadaşım bu dijital termometre ile makattan ölçebilirsem en doğru sonucu alacağımı söyledi..fakat küçücük bebeğin makatına ateş ölçümü için termometre sokamam açıkçası zarar vermekten korkarım..ayrıca ilk 3 ay ateşi olursa bebeğin bağışıklığı tam gelişmediği için kesinlikle hastanede yatarak tedavi alması gerekiyor, ilk 3 ay ateşi olduğunu elleyerek bile farkedebilirim ve direkt hastaneye giderim mantığında olduğum için chicco nun koltuk altı ölçen termometresini aldım evde bulunsun diye