37+0 kızımın kilosu 3200 sizce iyi mi ?
Sudenr İyi bence kızım 38 haftalık doğdu 3 kilo 185 gramdı
Sudenr benim randevu yarın 37+1 im şuan
Gulsurmeli teşekkürler ☺️