ArdenMelis Herkese merhaba, Açıksası biraz tedirgin oldum. Doktor bebeğimin 10 gün geriden geldiğini söyledi minyon tipliymiş. Şükür herşey yolunda hareketleri beslenmesi falan ama ginede tedirgin oldum. Başına bu durum gelen annişler varmı??
Aycbyr1 ArdenMelis eğer eşiniz ya da siz ya da ailenizde yakın derece minyon tipli olanlar varsa benziyor olabilir. Fakat 10 gün birazcık fazla gibi bol bol süt yoğurt çiğ çerez muz falan ye bebeğe çok iyi kilo aldırıyor canım toparlar hemen
AUmmu ArdenMelis sağlıklı beslendiginizde düzelir inşallah, benimde 7-8 gün gerideydi bi ileri gecti bi geri gitti filan ama sonunda toparladi çok şükür. Streste yapmaman gerekiyor sürekli aklına getirme 🙏
hunilimom ArdenMelis kaç haftalıksiniz? Benim büyük kızım hep 3 hafta öndeydi hiç de dikkat etmedim öyle ne bulduysam yedim 4 kiloya yakın doğdu bende eşim de iri insanlariz keza aileler de aynı bı benim anne tarafı kısa esimim anıları bile 170 felan en kisalari yigenleri keza uzun en kısası 167 felan oda gorumcemin oğlu zaten kendi de aşırı zayıf bu hamileliğim de de kızım hep ortalama 10 gün kadar geriden geliyordu ama 28. Hafta da yakaladı tam haftası ile uyumlu çıktı kilosu boyu güzeldi bu bebek de bana mınyon olucak gibi geliyor sizin aileniz de minyon kişiler varsa teyze dayı hala annane babane gibi onlara da çekmiş olabilir yada haftası küçük ise ilerde yakalar
aydagulhaliloglu ArdenMelis Arkadaşımada öyle demişti doktoru eşide kendide minyonlar ama 3 haftadan sonrasında endişe duyuluyor demişti ki sizin fındığınız sağlıklıymış❤️. Arkadaşım biraz daha yemesini arttırdı kızçesi doğmak üzer 3300 ile😅
ArdenMelis hunilimom 34.haftadayım şimdi yediklerime dikkat ediyorum bakalım ne diyecek doktor. Bende minyon tipliyim ama inşallah başka sorun çıkmaz 🙏