Nagihannnn0606 Kızlar merhaba 29 haftalık hamileyim son 1 haftadır özellikle geceleri yatarken sağa sola dönerken genital bölgemin üst kısmında acı ağrı gibi hissediyorum neyden olur acaba ?
OzgeSyr_ Nagihannnn0606 artık vucut kendini doğuma hazırlıyor canım normalmiş doktoruma sormuştum hafif esneme hareketleri yapabilirsin magnezyum kullanıyorum biraz hafifledi cok yorulmamaya çalışın
Maviii Nagihannnn0606 senin yine iyi başlamış benim 14 de başladı 18 de şiddetlendi hala devam ediyor. normal yazıyor her yerde günde bir tane soda içmeye çalışıyorum onun dışında ilaç kullanmak istersen doktor magnezyum ilacı veriyormuş ben kullanmıyorum sormadım o yüzden
Melekzx Nagihannnn0606 ay kız geçen hafta bunun için gittim bana d vitamini yazacağını söyledi takviye edici gıda vermiş. Ağrım kesilmişti o zaman. Tekrar başladı. Yürüyemiyordum bile. Sabah akşam içiyorum. Önemli bir şey değilmiş ama öyle dedi bende şuan 28+2 yim
Nagihannnn0606 OzgeSyr_ bende kullanıyorum magnezyum ama sadece 2 gün oldu başlayalı inşallah geçer gece çok zorlanıyorum
Nagihannnn0606 Maviii canım benim suyum biraz fazla olduğu için soda çok içemiyorum ilaç kullanıyorum yeni başladım inşallah etkisini görürüm
Maviii Nagihannnn0606 inşallah görürsün soda beypazarı su fazlalığını etkiliyor muymuş yeni duydum vallahi.. geçmiş olsun ilacın iyi gelir inşallah canım 💐
Nagihannnn0606 Melekzx bende öyle canım yürümekte bile zorlanır oldum ağrı gibi değil bildiğin acıyo sanki bişey çıkacak gibi d vitamini magnezyum hepsini kullanıyorum ama fayda etmiyo bana da
hulyaca Nagihannnn0606 her gün soda içtim 2 tane magnezyum kullandım yürüyüş yaptım ama sadece doğumdan sonra geçti maalesef. 🥲
Nagihannnn0606 hulyaca 2 ay çekeceğim yani bu acıyı 🥹 Allah yardımcımız olsun ne diyeyim sağlıkla gelsin de bebeklerimiz katlanırız hepsine
hulyaca Nagihannnn0606 ben 28. Haftamdan 40. Haftama yani doğuma kadar çektim maalesef 🥲🥲 rabbim dayanma gücü versin gerçekten çok zor 🫠 🤲🏻
Nagihannnn0606 hulyaca evet gerçekten çok zor hiç bi iş yapamıyorum nerdeyse benim de 28 de başladı 1 haftadır böyle
hulyaca Nagihannnn0606 doktorum yürüyüş yap demişti. Bir de bacak arasına hep yastık koyuyordum bi nebze iyi gelir 🌺