rkyycbnn Fatma4495 bizde iki güb sonr a26 olacaz insallah walla bizim oglanda cok hareketli masallah bayagı hareketli iki abisi var onlarda öyleydi cok hareketli ydi
Muallime_97 Fatma4495 çok şükür biz de 26+2 yiz elbisemin üstünden hareketlerini fark ediyorum çok güzel bi duygu. Bazen de hiç kıpırdamıyor. Ara ara belime ve kasıklarıma ağrı giriyor siz de de öyle oluyor mu kramp gibi
Meryy69 Fatma4495 bizde tam 26+0 ız ama benim oğlum çok hareketli değil bazı ları 25 24 haftalarda yazmış kıpır kıpır diye bizde hiç öyle olmadı neden olabilir Dr kontrolünde geçen hafta herşey normaldi bazen çok korkuyorum
minigimiz Ben 25+2 haftalığım cok nadir hissediyorum bu normal mı acaba bazen hamile olduğumu unutuyorum o kadar hareketsız dıger oğlumda cok hareketlıydı bu öyle degıl
Fatma4495 Meryy69 yapısal olabilir yani karın kasların daha gevşek olabilir korkma hiç sağlıklı olsunda