Womane korkmayın korktuğum kadar olmadı uyuşma geçsin diye dua ettim ben bacaklrm yok gibiydi kendimi sakat hiseetim ama üç dört saate açıldı yavaş yavaş snra ayaklandm kalktım evet ilk kalkmakta zor gerçekten ama iki güne topluyorsun tek sknti işte bebekle ilgilenememk kucağına alamıyosun bı sure bu uzuyo başka merak ettiğin şey varsa sorabilirsin