Merve_tna Laylaycizi_96 genelde 37. Haftada yapılıyormuş bende 36. Haftamdayım bakalım bidaki hafta yapıcakmı
Mirac_Beram34 Bsra19ogz Kendimi kasmasaydım zor değildi aslında. Bu yüzden kendime de kızdım bir şey yokmuş boşuna kasıldım diye.
Laylaycizi_96 Mirac_Beram34 bende cok korkuyorum halbuki ikinci dogumum kızımda suni sancı ile başlattılar dogumu dogum anında yapıldı muane cok da bisey hatırlamıyorum o yüzden sordum