atak13 canım 3kere doğum yapmış biri olarak söylüyorum ilk doğumumu genel anestezi ile oldum resmen ölü gibiydim kendime 5,6 saat sonra geldim diğer ikisi spinal di ve dedimki keşke ilk de spinal olsaydı hiç böyle bir rahatlık görmedim sanki normal doğum yapmışsın gibi bebeğini yanağına koyuyorlar sana opturtuyorlar