[silindi] 37haftamdayım bebeğim kafası büyük oldğu için sezeryan istedi doktor 38de yapalım dedi ben ise bebek gelmek isteyene kdr kalsın dedim sizce ?
minikkurabiyelerinannesi [silindi] İlk doğumunuz mu bilmiyorum fakat isterseniz başka bir doktordan da bebeğin baş ölçümünü isteyin cihazdan cihaza farklılık gösterebiliyor. Bir tanıdığıma bebeğin başı büyük normal doğuramazsın dedi doktoru başka bir doktora gitti doktor alakası bile yok gayet normal demiş ve kadın normal doğurdu 😚 intagramda da Yusuf olgaç var o doktor da bir çok kez buna benzer hikayeler anlatıyor bi bakım isterseniz 🙏🏻
Selin12- [silindi] canım benim ilk dogumum 38+5 de oldu normal yani ve sancı çekmeye bekleme canım zorlanirsin
Deletedmom727271 38 ve 39 başı ideal. Sancımın gelmesini istemem, sezaryen olacaksam şahsen. İlk doğumum benimde zorunlu sezaryen oldu 38+5de oldum.
[silindi] Deletedmom727271 bebek kendsi gelmek istesin psikolojik açıdan deniyor öyle birşey okumuştm
Deletedmom727271 [silindi] Mecburi sezaryen olacaksanız neden doğum sancısı beklemek istiyorsunuz ki 😊 doktorlar bunu pek istemez. Yine de siz bilirsiniz tabi 😊😊
Meerve19 Sancı başladıktan sonra sezeryana dönerse çokmu sıkıntı olurki 39+2 bende beklemek istiyorumda
Skrn3- Meerve19 eğer sezaryen olacaksan boşuna sancı çekme derim , 14 saat sancı çektim zorunlu sezeryana alındım çok zordu