38+2 deyim Kızlar pzt kontrole gittim çatı muaynesi yapıldı. Sonrasında nişanımda geldi zaten 2.5 cm açıklıkta vardı ama sancı yada başka belirti yok. Çatı muaynesinde doktor bakınca oo bizi zorlıycak ama bi şans verelim bakalım. Bebek daha fazla kilo almasın dikkat et dedi (nasıl kilo aldırmayım sanki elimde mi) yoksa normal olamayabilir dedi. Anlamadığım hem açılmam var hemen bebeğin artık normal doğması için bu ara gelmesi gerekiyor. Neden suni sancıyla desteklemiyolar bilen var mı. Korkuyorum sezaryen olmaktan istemiyorum. Herşeyi deniyorum ama gelmiyo. Daha fazla durursada iyice kilo alcak. Bide evde su gelirse ama sancı olmazsa normal doğum olmaz diyolar doğru mu