hlya4 10+5gunluk hamileyim ama cok halsiz ve yorgunum işe baslamam lazimm doktor sadece folikasit yazdi sadece kan tahlili filanda henuz yapilmadi. Ne iyi gelir kendimi daha iyi hissetmem icin