Kızlar çatısı dar olup normal doğum yapan var mı? Bana doktorum çatın basık dedi ama doğabilir biraz zorlanır dedi ağrı eşiğin nasıl falan dedi? Bebek 3250 kg 37+4 haftadayım , epidural ile doğurabilir miyim ? Sezeryan istemiyorum aslında ama bebeğide riske atmak istemiyorum, 1 hafta sonra bidaha gidicem bebek hızlı kilo alıyosa sezeryan yaparız falan dedi🫣 bilmiyorum kafam çok karıştı yardım edin😕