Merhaba kızlar . Ben ilk defa doğum Türkiye olacak için hiç bilmiyorum. Ne götürme gerek hastane , kendini için ve bebek için . Benim sezaryen olacak özel hastanede . Çoçuk doğduktan sonra nerde kalıyor . Kim bende odada kalıyor. Belki saçma sorlar. Ama ben bilmiyorum ki nasıl Türkiye her şey.